Niels Krabbe J.C. Bach's symphonies for double orchestra
Morten Levy The naive structuralism of Henrich Schenker
Jens Brincker Genre - periode - funktion
Jann Thornberg J.P.E. Hartmanns ouverturer. En analytisk præsentation
Birthe Trærup Folk music in Prizrenska Gora, Jugoslavia. A brief orientation and an analysis of the women's two-part singing
Henning Urup De danske "Polsk-danse" belyst under anvendelse af komparativ koreografisk analyseteknik
Erik Wiedemann "Une minute mystique de jazz". Some remarks on the conditions of collective improvisation
Birte Winkel Georg Benda's instrumental music
Jan Maegaard Tale ved Københavns Universitets årsfest den 28. november 1974
Specialer og Prisopgaver 1964-januar 1975
Ewa Dabrowska Roman Ingardens teori om musikværket - nogle aspekter i diskussionen mellem Ingarden og Z. Lissa omkring denne teori
Christian Vestergaard-Pedersen Nogle bemærkninger til Credo satseme i Mozarts messer K. 192 (186 f) og K. 257
Henning Urup Dansk spillemandsmusiks forudsætninger, kilder og særlige karaktertræk
Carsten E. Hatting Oplysningstiden og Haydn
Niels Krabbe Fritz Tutenbergs formteori belyst ved første sats i den tidlige klassiske symfoni
Flemming Bonde-Petersen, Flemming Riis The Function of the Body During Singing
Niels Martin Jensen Musik og vare. C.F.E. Hornemans forlagsvirksomhed
Nanna Schiødt Danish Holdings of Music Manuscripts Written Before 1800. A thematic catalogue and a cataloguing method
Erik Wiedemann Songs of the Vipers. Notes on the "grass" roots of jazz
Elsebeth Elmedahl Johansen Om en seriel analyse af assortiment I i Gunnar Bergs Klavervaerk Gaffky's
Teresa Waskowska-Larsen Den musikalske rytme og dens vigtigste fremtrædelsesformer
Ole Kongsted Census as Source Material for the History of Music
Ole Nørlyng Om paralleller mellem romantisk historiemaleri og italiensk melodrama i første halvdel of det 19. Årh. Skitse til en undersøgelse
Resuméer af udvalgte specialeafhandlinger til skoleembedseksamen i musik ved Københavns Universitet 1974
Jan Maegaard Om den kronologiske placering af Arnold Schönbergs klaverstykke op. 23 nr. 3
Niels Krabbe Simoni Dall Croubelis. "Compositeur ved Musiquen" - København 1787
Henning Urup Matematisk-fysisk metodeproblematik i musikvidenskaben
Carsten E. Hatting Bemærkninger til problemet: Musikkens symbioser
Jens Westergaard Madsen Rytmiske fænomener i Alban Bergs produktion
Karsten Rose Untersuchungen über Mozarts Bläsermusik
Birthe Trærup Wedding musicians in Prizrenska Gora, Jugoslavia
Morten Levy Music and pattern
Erik Wiedemann "Denne bande frække sorte slubberter". Sam Wooding i København, 1925
Jens Westergaard Madsen Bill Evans' Harmonik. En praktisk test på nogle ideer i John Mehegans Jazz Improvisation, bd. IV
Erik Christensen, Birte Mynborg Miles Davis: Bags' Groove take1 24.12.54
Specialer inklusiv resuméer of udvalgte specialeafhandlinger til skoleembedseksamen i musik ved Københavns Universitet 1976
Morten Topp Jørgen Bentzon
Christian Vestergaard-Pedersen Om ledetone og synkope-dissonans i kadencerne i Hans Leo Hassler's "Kirchengesäng" 1608
Kirsten Ostenfeld Psalmodikon - et dansk musikpædagogisk eksperiment
Knud Nielsen Niels W. Gades tonestykker for orgel, op. 22. En hypotese vedrørende hans version for værkets udgivelse
Jens Brincker Nibelungens Ring 1876-1976. Bemærkninger til opførelsespraksis i Bayreuth, London og München
Morten Levy Music and Pattern II. Domenico Scarlatti: Sonata in F sharp minor (Longo no. 32)
Inge Nygård Pedersen, Jesper Lund Petersen, Karen Højgaard Billede, lyd og bevægelse - en arbejdsrapport
Tommy Østerlind Fifth-transposition in Norwegian fiddle music
Jørgen Paulsen Forelæsning for lektor Viggo Forchhammer i anledning of 100-års dagen holdt ved Københavns Universitets Musikvidenskabelige Institut fredag den 26.11.1976
Specialer inklusiv resuméer af udvalgte specialeafhandlinger til skoleembedseksamen i musik ved Københavns Universitet 1976 og 1977
Rigmor Hasselager Tibor Kneifs ide om en “genre- og stilsociologi” belyst ud fra musikken ved Louis XIV's hof med særligt henblik på Lully's opera
Niels Fink Ebbesen Sang og sange i københavnske arbejderforeninger 1848-1872
Jens Brincker Poul Borums og Ib Nørholms “Modskabelse” - genesis, tydning og betydning
Erik Wiedemann Provinsen kalder - Omkring den første jazzturné i Danmark i 1930
Sten Høgel Vokalsolisterne ved uropførelsen af “Elverskud” 1854
Torben Schousboe Amerikansk afhandling om Carl Nielsens klaverværker. Resume fra Mina Miller's “The Solo Piano Music of Carl Nielsen: An analysis for performance” Unpublished dissertation for the Ph. D., New York University, 1978, xvi, 307 p. Musikcal examples, illustrations, facsimiles
Jan Maegaard, Christian Vestergaard-Pedersen Anmeldelser og referater
Specialer inklusiv resuméer af udvalgte specialeafhandlinger til skoleembedseksamen i musik ved Københavns Universitet 1977 og 1978
Torben Schousboe Tre program-noter af Carl Nielsen om “Sinfonia Espansiva”
Poul Rovsing Olsen Musikinstrumenter i Bahrain
Jan Maegaard Forspillet til Tristan und Isolde. Tonalitet på skillevejen
Jan Maegaard Analyser af Richard Wagners Tristan-forspil. En bibliografi
Jens Brincker Beethovens Fidelio
Erik Wiedemann “Jazzpioneren herhjemme”. På sporet of Valdemar Eiberg
Carsten E. Hatting “Gør dig rede, bliv lys”. Om Pelle Gudmundsen-Holmgreens julemusik til Jægersborg kirke
Sten Høgel Om syngekunsten i Danmark 1770-80 1. De kgl. danske syngeskoler 1773 og 1776 2. Michelangelo Potenza, skuepladsens første syngemester 3. Teresa Torre og Caroline Walter. En italiensk og en dansk primadonna og deres sangkunst, belyst ud fra arierne “Ah caro bel visetto” og “Ingen Fortræd og Sorg mig plager”
Henrik Glahn Om syngekunsten i Danmark 1770-80. 1. De kgl. danske syngeskoler 1773 og 1776 2. Michelangelo Potenza, skuepladsens første syngemester 3. Teresa Torre og Caroline Walter. En italiensk og en dansk primadonna og deres sangkunst, belyst ud fra arierne “Ah caro bel visetto” og “Ingen Fortræd og Sorg mig plager”. Lidt mere om Hans Christensen Sthens melodibrug
Svend Nielsen Selma Nielsens remser
John Bergsagel Songs for St. Knud the King
Niels Martin Jensen “Den Sindets Stridighed -”. Breve fra Carl Nielsen til Julius Lehmann
Specialer inklusiv resuméer af udvalgte specialeafhandlinger til skoleembedseksamen og magisterkonferens i musik ved Københavns Universitet 1976-79
Sten Høgel C.A. Thielo og de syngende fruentimmere “Tanker og Regler”, 1746
Christian Vestergaard-Pedersen Om forholdet mellem tekst og musik i Peter Heise's “Dyveke sange”
Ole Nørlyng Kgl. kantatehyldest og musikalsk underholdning. En omtale of musikken og dens funktion i forbindelse med Christian VIIIs kroning. Studier i forholdet mellem den sene enevældes patronat og den borgerlige musikkultur
Birthe Trærup Dronning Dagmars død - et orgelværk af Einar Trærup Sark. Til min broder på hans 60-års fødselsdag den 27. marts 1981
Sten Høgel, Torben Schousboe “I kølende Skygger” - en ukendt romance of Carl Nielsen
Henning Urup, Ivan Hansen, Per Nørgård, Dinna Bjørn Forholdet mellem musik og dans - Specielt belyst ud fra en analyse af “Tidligt Forårs Danse” af Per Nørgård og Dinna Bjørn
Jane Mink Rossen Dans fra Mungiki (Bellona)
Steen Plesner, Susanne Riber Swing
Specialer inklusiv resuméer af udvalgte specialeafhandlinger til skoleembedseksamen og magisterkonferens i musik ved Københavns Universitet 1980-81
Jens Henrik Koudal Rasmus Nyerups visearbejde og folkeviseindsamlingen 1809-1821
Sten Høgel Niels Hansen og det danske syngespils opkomst. “Musikens første Grundsætninger anvendte paa Syngekonsten i Særdeleshed” 1777
Ewa Dabrowska Den barnlige himmelvision hos Gustav Mahler. Et forsøg på en musikvidenskabelig og fænomenologisk undersøgelse af værdikvaliteten “barnlighed” hos Gustav Mahler
Eitelfriedrich Thom Anmerkungen zur Instrumentalmusik bei Georg Philipp Telemann
Henning Urup Claus Schall som dansekompositør
Ole Nørlyng Tonende folkefantasier – biedemeier og folkevise i August Bournovilles, Niels W. Gades og Johann Peter Emilius Hartmanns ballet 'Et Folkesagn'
Jens Henrik Koudal Evald Tang Kristensen som folkevisesamler. Belyst ud fra Jens Mikkelsen og Niels Albretsen i Kølvrå 1874
Gunner Rischel Subdominant eller dominant?
Jane Mink Rossen Musiketnologen undervejs. Feltforskning på Stillehavs øen Bellona (Mungiki)
Resuméer af udvalgte specialeafhandlinger til skoleembedseksamen i musik ved Københavns Universitet 1981-1983 Inklusiv specialer samt resuméer af udvalgte specialeafhandlinger
Henning Urup Historisk danseforskning - metodeproblemer og kildemateriale
Jens Brincker Mod en post-moderne musikæstetik. Tanker om Th. W. Adornos musikfilosofi, Hanns Eislers dialektik og Jürgen Habermas' teori om kommunikativ adfærd
Ulrik Skouenborg Mønstret, der forbinder. Musikæstetik i lyset af Gregory Batesons holisme
Jan Maegaard Anton Webern 1883-1983. Eine Bibliographie
Specialer inklusiv resumé af specialeafhandlinger 1982
Carsten E. Hatting Bemærkninger til Mozarts biografi
Jens Brincker Materiale og sprog. To aspekter af postmodernismen belyst gennem analyser af Poul Ruders Manhattan Abstraction og Olav Anton Thommesens Beyond Neon.
Erik Wiedemann Duke Ellington som komponist. En indkredsning
Erik Wiedemann Nogle Ellington-fund. Hidtil uregistrerede optagelser med Duke Ellingtons orkester fra 1940, 1943 og 1944
Specialer inklusiv resuméer af udvalgte specialeafhandlinger
Morten Topp Obostemmerne i Händels Messias. En vurdering af de overleverede versioner af blæserstemmer, sammenholdt med den instrumentale praksis i Händels øvrige værker for kor og orkester
Jan Maegaard Aspekte der Harmonik im instrumentalen Frühschaffen Anton Weberns
Erik Wiedemann Kompositioner of Duke Ellington -et supplement
Esther Barfod, Bo Foltmann, Lisbeth Ahlgren Jensen, Anders Lyngberg-Larsen, Henrik Palsmar, Claus Røllum-Larsen Thomas Schattenberg, en dansk komponist fra Chr. IVs tid - hans liv, hans værk og hans miljø
Niels Martin Jensen Dansk nationalromantik. Forsøg til en begrebs- og indholdsbestemmelse
Erik Wiedemann Ellington i Danmark - en diskografisk ekskurs
Hanne Toft Jespersen Oplevelse og analyse. En historie om et umage par i 70'ernes og 80'ernes musikfag
Steen Chr. Steensen “Parade” og realismeaspektet
Jane Mink Rossen Ubesungne kvinder: Sange og politik på Mungiki, Salomonøerne
Specialer Inklusiv resuméer af udvalgte specialeafhandlinger
Niels Krabbe Beggar's Opera gennem 250 år. Fra John Gay til Alan Ayckbourn
Carsten E. Hatting Klassikerreception i et “randområde”. Nogle overvejelser over metodeproblemer i forbindelse med emnet “Mozart i Danmark”
Povl Hamburger (1901-1972) Funktionslæren. Problemer og praksis
Gunner Rischel Tonal analyse
Niels Krabbe Jens Peter Larsen bibliografi 1971 1988
Jens Brincker Per Nørgård
Henrik Glahn Samdrægtighedens velsignelse. Musikalsk belyst gennem nogle motetter fra det 16. århundrede – Afskedsforelæsning den 31. maj 1989 på Musikvidenskabeligt Institut
Sten Høgel Några få viktiga saker. Jenny Lind og hendes sangstudier hos Manuel Garcia
Morten Topp “Selig sind, die da Leid tragen”. Om metronomtal og spilletider før og nu i 1. sats af Johannes Brahms' Ein deutches Requiem
Jan Maegaard Harmonisk analyse af det 19. århundredes musik
Jørgen I. Jensen Carl Nielsen og livsanskuelserne. En del af Symposiet "Arven efter Carl Nielsen"
Sten Pade Carl Nielsen og den nye danske musik. En del af Symposiet "Arven efter Carl Nielsen"
Jan Maegaard Ung komponist i Carl Nielsens skygge. En del af Symposiet "Arven efter Carl Nielsen"
Torben Schousboe Carl Nielsen forskningen. En del af Symposiet "Arven efter Carl Nielsen"
Jens Brincker “Cosi fan tutte”. Opera af W.A. Mozart med tekst af L. da Ponte
Niels Krabbe Mahagonny hos Brecht og Weill
Erik Wiedemann En ukendt musical of Duke Ellington. På sporet af Man with Four Sides
Annemette Kirkegaard "Nipepee" - en taarab sang fra Zanzibar
Niels Krabbe Jens Peter Larsen Bibliografi - supplement
Morten Topp Motiv, Wort and die deutsch evangelischen Kernlieder im Deutschen Requiem von Johannes Brahms
Henning Urup En ballet “hvori vore gamle danse vare anbragte”. Om balletmusikken til Ewalds syngestykke “Fiskerne” fra 1780
Jane Mink Rossen Nogle kulturantropologiske perspektiver i musiketnologi
John Bergsagel At notere musikalsk rytme i middelalderen: En ny kilde
Christian Troelsgård Den beneventanske sang. En før-gregoriansk sangtradition fra grænseområdet mellem Byzans og Vesteuropa
Jens Brincker Wien omkring år 1900. Tanker og teorier om tværfaglighed. Oplæg til Musikvidenskabeligt Instituts serie “Nyt fra forskernes værksted”
Erik Wiedemann Musik i dødens skygge. Duke Ellington og hans tre Sacred Concerts
Annemette Kirkegaard Tradition og fornyelse. Overvejelser over studiet af populærmusik i Afrika
John Bergsagel Edvard Grieg 150 år. Indledning
Ole Feldbæk Griegs Danmark og Norge
Finn Benestad Edvard Grieg og den nasjonale tone
Siegfried Oechsle Grieg und Gade – oder Warum aus Grieg kein Symphoniker wurde
Erik Grinde Griegs betydning for severe norsk musikk
Lionel Carley Grieg & Musical Life in England
Dag Schjelderup-Ebbe Grieg og impresjonismen
John Bergsagel Grieg og Danmark
Morten Topp When Handel “Fails”
Sten Høgel “- saa levende Gienlyd -”. Knud Lyne Rahbek og musikken
Jarmila Gabrielová Oehlenschläger - Hartmann - Smetana: Hakon Jarl
Inge Bruland Kvinden og klaveret. København 1900-1950
Erik Wiedemann Jazzforskning i Danmark – en bibliografi
Carsten E. Hatting C.E.F. Weyse's Symphonies
Sten Høgel The Sun Arises In the East. On the Morning Songs for Children, 1837 by B.S. Ingemann and C.E.F. Weyse
Gorm Busk Friedrich Kuhlau's Operas and Theatre Music and their performance at the Royal Theatre in Copenhagen (1814 1830). A mirror of European music drama and a glimpse of the Danish opera tradition
Henning Urup Dance in Copenhagen c. 1750-1840
Niels Krabbe The Reception of Beethoven in Copenhagen in the 19th Century
Morten Topp Variazioni Interrotti. Nine episodes and a coda on tie composer Jørgen Bentzon and his music
Michael Fjeldsøe Organizing the New Music. Independent organizations for contemporary music in Copenhagen, 1920-1930
Erik Wiedemann The Montmartre, 1959-76. Towards a history of a Copenhagen jazz house
Forord
Carsten E. Hatting C.E.F. Weyses Symfonier
Sten Høgel ... den Barnet særegne Inderlighed og ukunstlede Hjertelighed. Omkring morgensang for børn, 1837 af B.S. Ingemann og C.E.F. Weyse
Gorm Busk Friedrich Kuhlaus Operaer og skuespilmusik og deres opførelser på Det Kongelige Teater i København (1814-1830)
Henning Urup Dans i København ca. 1750-1840
Niels Krabbe Beethoven-receptionen i København i det 19. århundrede
Morten Topp Variazioni Interrotti. 9 episoder og en koda omkring komponisten Jørgen Bentzon og hans musik
Michael Fjeldsøe Den ny musik organiserer sig. Om den ny musiks selvstændige organisation i København, 1920-1930
Erik Wiedemann Montmartre, 1959-76. Historien om et jazzhus i København
Referencer
Niels Krabbe Tale ved instituttets 100-års jubilæumsfest i Universitetets festsal lørdag d. 26. april 1996 kl. 16
Annemette Kirkegaard Indledning ved offentligt forsvar af ph.d. afhandlingen"Taarab na Muziki w a densi" på Musikvidenskabeligt Institut, lokale 112, onsdag den 20. november 1996 kl. 14
Birthe Trærup Fra min feltforskning i Kosovo
Morten Michelsen Elvermusik? En analyse af Bjorks 'Hyperballad'
Specialer 1994-96
Resumeer af udvalgte specialeafhandlinger
Oplysninger om forfatterne
Søren Møller Sørensen Det store skel og drømmen om forening. Om høj/lav-dikotomien i musikken og musikalsk "cross over"
Eva Maria Jensen Gustav Mahlers brug af Klopstock i den 2. symfoni
Lisbeth Ihlemann Michael Jackson – monster, maskine, myte, menneske?
Annemette Kirkegaard Om populærmusikkens rolle i de afrikanske byer; med eksempler fra Dar es Salaam og Zanzibar Town
Michael Fjeldsøe Om videnskabelig editionsteknik
Specialer 1996-97
Heinrich Schwab Kammermusik og lokalitet. Fra den private til den offentlige præsentation. Tiltrædelsesforelæsning
John Bergsagel "When that April with his showres soote ..." – nogle betragtninger over musik og historie. Afskedsforelæsning
Morten Topp He led them forth like sheep. Når teksten substituerer den rytmiske notation – en studie i Handels oratorium Israel in Egypt
Annemette Kirkegaard Exodus – men hvorhen? Hvad er baggrunden for reggaens enorme popularitet i Afrika
Specialer 1997-98
Resumeer af udvalgte speciale afhandlinger
Jens Brincker Modernisme, ny musik og dansk musikliv
Michael Fjeldsøe Ferruccio Busoni og Carl Nielsen – brevveksling gennem tre årtier
Carsten E. Hatting Janus' syner – et essay om Weyses selvbiografi
Eva Maria Jensen Portræt af en fin-de siecle komponist: Mieczyslaw Karlowicz (1876- 1909)
Annemette Kirkegaard Universalisme, simulakrum og musiketnologi
Henrik Marstal Harmonikkens enkelhed – enkelhedens harmonik. Droner og dronestrukturer i techno, metal rap og ny elektronisk folkemusik
Frederik Pio Foucault mellem musikalitet og musikvidenskab – Træk af det musikalske menneskes genealogi
Erik Axel Wessberg Om timing og balance i arrangementet belyst ud fra et partitur af Gene Puerling
Specialer 1998-99
Heinrich W. Schwab Om genopførelsen af operaen Holger Danske på Det Kongelige Teater Seminar: F.L.Æ. Kunzens opera Holger Danske (1789) på Det Kongelige Teater
Ansa Lønstrup Opera med andre øjne. Holger Danske og performanceæstetik Seminar: F.L.Æ. Kunzens opera Holger Danske (1789) på Det Kongelige Teater
Stig Jarl Opera - performance - teater ... og forventninger Seminar: F.L.Æ. Kunzens opera Holger Danske (1789) på Det Kongelige Teater
Marie Louise Abildtrup Hansen Performanceopera Operation: Orfeo Seminar: F.L.Æ. Kunzens opera Holger Danske (1789) på Det Kongelige Teater
Henrik Marstal Er lyset for de lærde blot? Mathias Grips opdateringer af Højskolesangbogen og fællessangstraditionens status i dagens Danmark
Morten Michelsen 'Rytmisk musik' mellem høj og lav
Sten Høgel Sophie Schulins nodesamling på Frederiksdal Slot. Første del: Sophie Schulin (1753-1807)
Peter Woetmann Christoffersen Æslets skryden og sang gennem tårer. Billeder i musik i 1400-tallets populære og kunstfulde traditioner
Peter Woetmann Christoffersen Josquin og stemmernes klang. Et forslag om analyse af vokal instrumentation
Heinrich W. Schwab Spirituals im nördlichen Europa. Berichte, Bilder und Kommentare zu den Konzertreisen der Fisk Jubilee Singers im 19. Jahrhundert
Erik Axel Wessberg Something new in singing
Michael Fjeldsøe Otto Mortensen – de tidlige år
Sten Høgel Sophie Schulins nodesamling på Frederiksdal Slot. Anden del: Beskrivelse af nodesamlingen og lister over de bevarede musikalier
Eva Maria Jensen Mikalojus Konstantinas Ciurlionis. Litauisk maler og komponist set i et kulturhistorisk perspektiv
Søren Møller Sørensen Har De set den tyske professors toner? Om Chladnis klangfigurer og Ørsteds musikæstetik
Heinrich W. Schwab Niels W. Gade und Clara und Robert Schumann. Dokumente ihrer künstlerischen Begegnung
Benedikte Brincker, Jens Brincker I nationens tjeneste
Fabian Holt Genre Formation in Popular Music
Peter Woetmann Christoffersen Hvad enhver kordreng skal kunne. Betragtning af motetten Ut Phebi radiis af Josquin Desprez
Jens Hesselager Indledning & Fire memoer om György Kurtágs quasi una fantasia
Svend Hvidtfelt Nielsen Eksempler på struktureringer i Kurtágs musik
Juliana Hodkinson Aphorisms, fragments and paratactic synthesis: Hölderlin references and compositional style in György Kurtág's quasi una fantasia
Søren Møller Sørensen Om nærværene og fraværene i György Kurtágs quasi una fantasia
Michael Fjeldsøe Paul von Klenau, Alban Berg og den 'toneartsbestemte' tolvtonemusik
Erik Axel Wessberg Four Freshmen synger Tom Dooley. Omkring en udsættelse af en amerikansk folkesang
Søren Møller Sørensen Studiet af det performative. Begreb og projekt
Jens Hesselager Hector Berlioz og det parisiske boulevardmelodramas æstetik
Niels Martin Jensen Den italienske solosonate i 1600-tallet – en genrehistorisk udfordring
Søren Møller Sørensen ... as Phryne from the bath. The debate on musical temperaments in the 18th century. Werckmeister, Mattheson, Rameau, Sorge, Marpurg, Heinse, and others
Svend Hvidtfelt Nielsen Efter Dissonansen. Studier i Palestrinas trestemmige satser
Erik Axel Wessberg Et originalarrangement fra 1976. Gene Puerlings og Robert Farnons version af “The More I See You”
Annemette Kirkegaard Images of Africa. Musical otherness in Danish public culture
Axel Teich Geertinger "They just begin together, as in other places!" Orchestral Effects in Seventeenth-Century Italian Opera Sinfonia
Jens Hesselager Analytiske tilgange til Verdis musikdramaturgiske formsprog. Overvejelser med udgangspunkt i Un ballo in maschera
Heinrich W. Schwab Louis Spohrs Violinkonzert "in modo di scena cantante" (1819). Zum Problem der "Vermischung verschiedener Gattingen in der Musik" während der Jahrzehnte um 1800
David-Emil Wickström Marusia visits Berlin. Cultural flows surrounding the Russendisko
Svend Hvidtfelt Nielsen Mediantformindelsers harmoniske funktion. Studier i Robert Schumanns Lieder
Tore Tvarnø Lind Delfinsang og lysengle i Københavns Sydhavn. Musiketnologiske perspektiver på afslapningsmusik og reiki-healing
Redaktionen kan kontaktes på: Tore, tore@danishmusicologyonline.dk | Kristine, kristine@danishmusicologyonline.dk | Lea, lea@danishmusicologyonline.dk | Mads, mads@danishmusicologyonline.dk